7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” rozpoczyna się telewizyjna kampania Śniadaniowej, w której marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Czytaj więcej »
7 marca pod hasłem „Wiele śniadań, jedna Śniadaniowa” rozpoczyna się telewizyjna kampania Śniadaniowej, w której marka nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami. Czytaj więcej »
Trwa nowa kampania reklamowa „Almette – 100% naturalnych składników, 100% przyjemności”. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Almette w dwóch najważniejszych dla konsumenta aspektach – NATURALNOŚCI i PRZYJEMNOŚCI SMAKU. Kampania została zaplanowana w: TV, kinie, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży. Potrwa aż do sierpnia. Czytaj więcej »
13 marca rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Kibice wygrywają pierwsi”. Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay’s kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku! Zachęcał ich do tego będzie Kuba... Czytaj więcej »
Bawełniane o gramaturze 500 g/m2, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami kolorystycznymi i wzorniczymi – właśnie takie są polskie ręczniki marki Zwoltex, które od 1 marca do 18 kwietnia będą dostępne dla najbardziej lojalnych Klientów sieci w cenach obniżonych nawet o 50%. Czytaj więcej »
Kuchnia rządzi się sezonowością, a makaron może rządzić w kuchni przez cały rok! Kontynuując ideę inspirowania, Lubella zachęca do korzystania z różnorodności sezonowych składników i podpowiada, jak wyczarować z nich pyszne makaronowe dania. Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok i udowodni, że... Czytaj więcej »
Firma HELIO, producent bakalii i dodatków do ciast, rozpoczęła intensywną, wiosenno-wielkanocną kampanię promocyjną, wzmacniającą wizerunek marki i wspierającą sprzedaż popularnych produktów. Kampania obejmuje m.in. telewizję, prasę i Internet. Czytaj więcej »
Doda, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski - wśród ambasadorów marki Koral jest wiele znanych osób. Do portfolio gwiazd, które polecają rozsmakowanie się w lodowych rarytasach dołącza polski piosenkarz, kompozytor oraz aktor - Zbigniew Wodecki, który został ambasadorem marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Czytaj więcej »
17 lutego 2017 r. rusza kolejna kampania marki Świeżych Soków “Cymes” produkowanych przez firmę Victoria Cymes. Ambasadorką marki została aktorka Weronika Książkiewicz, którą zobaczymy w spotach telewizyjnych i billboardach sponsorskich. Kampania telewizyjna będzie wspierana działaniami w prasie, internecie i aktywacjami w mediach społecznościach. Czytaj więcej »
Po 12 latach przerwy program „Idol” wraca do ramówki Telewizji Polsat. Sponsorem produkcji została marka Jacobs. Czytaj więcej »
Wystartowała kolejna odsłona kampanii komunikacyjnej Red Bulla, promująca napój, poprzez wskazanie okazji do jego konsumpcji. Kampania, do której media zakupiła agencja Havas Media, jest skierowana do kierowców, którzy stanowią grupę szczególnie potrzebującą energii i podniesienia czujności w dłuższej trasie. Czytaj więcej »
Już 1 marca 2017 roku rusza wielka promocja Hochland dla konsumentów serów topionych pod nazwą „Hochland na Piątkę!”. Promocja oparta jest na bardzo prostym i atrakcyjnym mechanizmie – każdy zakupiony ser topiony Hochland w promocyjnym opakowaniu to gwarantowane 5zł do wydania u partnerów promocji. Czytaj więcej »
Już w połowie lutego do sprzedaży trafi odmienione Dębowe – Dojrzałe Mocne. Nowe otwarcie w historii Dębowego akcentuje jego ambicję – chęć pobudzenia segmentu piw mocnych premium. W związku z ewolucją marki zmianie uległa jej nazwa oraz identyfikacja wizualna. Dopełnieniem nowej strategii Dębowego jest kampania, w której ceniony aktor Piotr Fronczewski wciela się w rolę... Czytaj więcej »
Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL Koral. Czytaj więcej »
Marka Tchibo rozpoczęła kampanię promującą nowe rodzaje kawy: Barista Espresso i Barista Caffe Crema. Ziarna Tchibo Barista wypala się przy użyciu tradycyjnych bębnowych maszyn prażalniczych. Na uwagę zasługuje także opakowanie i jego zamknięcie – to pierwsze takie rozwiązanie w Polsce! Czytaj więcej »
3 lutego 2017 roku zakończyła się trzyletnia kampania informacyjna, dotycząca kulinarnego mięsa wieprzowego oraz wędlin pt. „Gwarancja Jakości QAFP”. Głównym założeniem programu realizowanego przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) była popularyzacja wysokojakościowych produktów wieprzowych sygnowanych znakiem jakości QAFP (Quality Assurance for... Czytaj więcej »
W styczniu informowaliśmy, że wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z... Czytaj więcej »
1 lutego rusza MULTIMILIONER – nowa odsłona promocji piwa marki Harnaś. Jedna z największych na rynku loterii uatrakcyjnia w tym roku swoją mechanikę. Marka wprowadza do loterii typu instant-win nagrodę pieniężną – oprócz butelki piwa konsument może wygrać 100 złotych. Czytaj więcej »
SERTOP, będący jednym z największych producentów serków topionych w Polsce, rusza z kolejną kampanią promocyjną wśród żaków. Czytaj więcej »
Jak przygotować smaczny i prosty posiłek nie nadwyrężając przy tym domowego budżetu? Odpowiedzi na to pytanie udzieli Szef Kuchni – Maciej Wawryniuk, który zainspiruje edukatorów Banków Żywności do kreatywnego gotowania w ramach projektu „Kulinarnie Mocni”. Ostatni blok tematyczny wspólnej inicjatywy Federacji Polskich Banków Żywności i firmy McCormick Polska, właściciela... Czytaj więcej »
Wzrost wolumenu produkcji żywca wieprzowego oraz produkcji mięsa i jego przetworów w Systemie QAFP to widoczne efekty 3-letniej kampanii „Gwarancja Jakości QAFP” promującej walory certyfikowanych produktów wieprzowych. Czytaj więcej »
Właśnie ruszyła akcja charytatywna w ramach kampanii „Uśmiechnij się z Lay’s”, w której konsumenci mogą nie tylko cieszyć się smakiem chipsów, ale jednocześnie przekazywać swój uśmiech dalej, aby pomagać innym. Od teraz każda uśmiechnięta paczka Lay's to szansa, by potrzebujący mogli cieszyć się otrzymanym wsparciem. A wystarczy tylko jedno „uśmiechnięte zdjęcie”! Czytaj więcej »
Nowy rok dla wielu z nas kojarzy się z nowymi postanowieniami. Dlatego Activia zachęca konsumentki do realizacji swoich aspiracji i planów. Noworoczna kampania promocyjna marki opiera się na kontynuacji współpracy z Olgą Kozierowską, a także na znanej konsumentom z ubiegłych edycji aktywacji „Podejmij Wyzwanie Activii – satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Czytaj więcej »
Znana marka cukierków i gum do żucia Mentos rozpoczyna rok 2017 nową kampanią reklamową pod tytułem Mentorzy Mentos. Nowy spot to ciekawa historia pokazująca, że z niewielką pomocą nawiązywanie kontaktów z nieznajomymi wcale nie jest trudne. Kampania to wprowadzenie nowego, globalnego pozycjonowania marki ułatwiającej nawiązywanie kontaktów międzyludzkich oraz nowego hasła... Czytaj więcej »
Pod koniec grudnia 2016 r tyski producent serków topionych rozpoczął kampanię promocyjną swojej marki wśród studentów. Pierwszym miejscem, gdzie promowała się Firma był teren stołówki Politechniki Warszawskiej. Czytaj więcej »
Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku zadebiutował trzeci spot telewizyjny marki Proste Historie, będący częścią najnowszej kampanii ATL naszej marki konsumenckiej. Tym razem główną rolę zagrała w nim znana i lubiana gwiazda polskiego kina oraz teatru, Magdalena Różczka! Czytaj więcej »
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br. Czytaj więcej »
28 grudnia wystartowała akcja skierowana do fanów muzyki. „Weź Łyk Muzyki” to promocja konsumencka, w której na uczestników, czekają darmowe utwory mp3 oraz nowa, limitowana edycja puszek Lecha. Utwory artystów ze światowego portfolio Universal Music Polska (UMP) będzie można pobrać na stronie: www.muzykaodleszka.pl. Akcja, która potrwa do połowy marca 2017 zostanie wsparta... Czytaj więcej »
Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., promuje soki 100% i nektary w butelkach PET o pojemności 1 l. Od 19 grudnia 2016 aż do końca roku będzie je można zobaczyć w spotach sponsorskich w TVN i TVN24. Twarzą kampanii jest Kasia Kowalska, z którą marka nawiązała współpracę jesienią 2016 r. Czytaj więcej »
Rowery, trampoliny, interaktywne mapy, vouchery do Empiku i Decathlonu, konsole Xbox. To tylko niektóre z co tygodniowych nagród w loterii „Supermocni z Bakusiem”, przygotowanej dla miłośników puszystych serków. Dodatkowo na koniec każdego miesiąca można wygrać nagrodę pieniężną o wartości 5 000 złotych na rozwój super mocy dziecka. Czytaj więcej »
12 grudnia br. ruszyła kampania telewizyjna herbaty czarnej Big-Active Black Tea 100% Pure Ceylon. Działania obejmują największe i najbardziej zasięgowe stacje telewizyjne, a także własne kanały Social Media. Celem kampanii jest wzrost świadomości konsumentów w obrębie najnowszej pozycji w portfolio marki. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...
Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
Rewolucja w puszce...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...